NE NU JÄVLAR!

Nu ska jag börja blogga igen! alltså varje dag!!!! :D
hoppas att folk fortfarande vill läsa min blogg! :]
just nu sitter jag i köket hemma hos bästa linnea lundgren och hon håller på att göra slingor :D blir nog jätte bra!
sen ska vi typ åka till frida sjödin och vara me lite people där:) hoppas kvällen blir bra iaf, orkar inte med en till dålig kväll...

IMORGON ÄR DET FREDAG!!! :D:D:D:D:D:D då kanske jag ska vara med.. ska vi kalla honom Mr X som alla andra bloggare gör?:O jag måste ju bli en i mängden liksom... eller inte ;D

Linnea ska sova hos mej ikväll så jag uppdaterar när vi kommit hem, pusspuss!<3


gammal bild på mej och lölln<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0